sunnuntai 18. lokakuuta 2009

Rock it, girl make it your own

Nonniin nyt en taas vähän aikaan ole päivittänyt ja tähän alkuun ihan varoituksen sananen siitä, että en tulee muutamaan pv tämän jälkeen päivittämään.

Elikkä mun syysloma on kulunut melkoiseen lagaamiseen. Perjantaina sain kuitenkin jotain tekemistä. Istuttiin ensin illalla kylmässä Johannan ja Katan kanssa Saigonissa ja myöhään ( liian myöhään ) päästiin Tiinalle lämpimään. Oli mukava ilta ja laitan tähän muutaman kuvan illasta.





Johanna



Kata


Minä ja Kata


Kata ja Johanna


Janina


Johanna


Janina ja Johanna + Tiina takana lattialla
Elikkä olen siis lähdössä huomenna (maanantaina) Tukholmaan. Laivalla menen yli ja tulen keskiviikkona takaisin.
Jännittää koska olen niin kokematon, etten koskaan ole ollut niin isolla laivalla enkä ikinä Tukholmassa. ( joss vaippa-aikoja ei oteta mukaan ). Teen sitten ison vaate post:auksen kun tuun takaisin. Luvassa ankaraa shoppausta.

Tässä vielä sitten mun lauantain päivän asu. Jim&Jill harmaat farkku legginsit, mustat pelkät hihat ( bolero tyyliin ), Valkoinen pitkä tunika KappAhl, Pitkä musta napillinen neula liivi JC.



Ei kommentteja: