sunnuntai 9. toukokuuta 2010

I'll never see you again

Terve! Saatan olla ehkäpä jopa viikon myöhässä tästä mun vappu postauksesta mutta eipä se haittaa. Kuvia oli paljon mutta suurin osa niistä oli sellaista laatua, että oksat pois. Varsinkin juhlissa käy todella usein sillä tavalla, että jätän kameran pöydälle ja sillä vain otetaan kuvia illan mittaan, joten usein miten juhlakuvista en tiedä mitkä olen itse ottanut.
Tässä tulee kuitenkin viime viikon perjantaisia kuvia. Oltiin Ilarilla suomenkylässä juhlistamassa tätä hienoa päivää.


Alkoholin kanssa länträttiin paljon kuten huomaa.

Maya <3 Sexy mama

Johanna, Skifo

Minä ja mun tekoripset, oli kyllä erityisen häiritsevät nuo ja koko alkuillan kun ne pysy päällä oli jostain syystä mupetti/lady gaga olo!

Sandra ja se panda, ton pandan nimea toitotettiin illalla paljon ja silti en sitä muista, joku ranskalainen nimi se oli.

Tällaisia kuvia on kiva löytää aamulla kamerasta, ei mitään hajua mitä on tapahtunut muistaa vaan hämärästi, että tää otettiin keittiössä.

Minä ja Johanna 

Elisa ja Ilari = Host.
Minä Maria ja Sanni
Viimeisimpänä mutta ei todellakaan vähäisimpänä, kokosin muutamat katseet tähän yhteen, huomasin, että melko useilla harotti silmät tai katse oli muuten vain hämmentävä joten tässä on hieno kollaasi heistä !

Ei kommentteja: