tiistai 14. huhtikuuta 2009

Are you my life?


Mun pitää kyllä nyt ihan vakavissaan keksiä joku taktiikka jolla saan aina päivän vaatteista kuvat. Mun
huoneessa on aivan kauhee valo ja ainut kunnon koko peili koko talossa on liian pienessä tilassa. Toisessa sitten taas tulee valo suoraan takaa joka estää kunnollisten kuvien ottamisen.
Hemmetti sentään.
Mun täytyy myöntää, että olen...itseasiassa viimeisen vuoden aikana melko laiskasti panostanut pukeutumiseeni. En oikein jaksa enään yhdistellä vaatteista. Harmi. Voisin huomenna ottaa itseäni niskasta kiinni ja keksiä jotain mahtavaa päälle laitettavaa.
Vähän vaan rajottuu valinnat kun mopo-kausi on taas alkanut ja hame päällä on niin vaikea ajaa. Enkä voi vastustaa kiusausta kun ovesta ulos tultaessa mopo seisoo odottaen. Liukua istuen kouluun vai kävellä rankka matka?
Melkoinen dilemma, eikö? : D

Kuvassa mulla on siis jim&jill:istä ostetut farkku leggarit. Aluspaita on Zarasta, voin ottaa siitä joskus paremman kuvan koska toi ei oikein tuo sille kunniaa. Ja päälimmäinen paita on Gudrun Sjöden mallistosta, ostettu tilaamalla koska suomessa ei valitettavasti liikettä löydy.
Kaulassa on vielä huivi viritelmä.

Ei kommentteja: