torstai 16. elokuuta 2012

Please hang around

Viikonloppu on taas täällä, tai ainakin melkein. Tänään tosiaan on vasta torstai.
Maanantaina mulla oli viimeinen työvuoro, onneksi, kiitos. Aulavartijan työ ei todellakaan ole mikään huono työ! Kyseessä vain oli sellainen työ, joka ei aivan minulle sopinut, hieman liian tylsää. Palkka tosin oli ihan hyvää ja oli mukava tietää aina, että pystyi viikonlopuiksi suunnittelemaan menoja koska ne olivat aina varmasti vapaat. Minä vain olisin toivonut lisää actionia. Mutta eipähän minun tuosta uraa tarvitse tehdä! Maanantaina menin heti töiden jälkeen salille. Puolisen tuntia aerobista jonka jälkeen suuntasin RVP (reidet,vatsat,pakarat) tunnille josta suoraan kahvakuulaan. Se kyykkyjen määrä! En meinannu kotiin asti päästä kun reidet oli niin tulessa, love it! Tiistai aamulla menin sitten salille vetämään aamu treenin, pistkästä aikaa. Ja oli kuulkaas aika ihanaa. Kolmenkymmenen minuutin aerobinen alkulämmittely tuntui ihan lasten leikiltä. Ja peppu lihaksienkin teko onnistui niin hyvin, että olisin voinut tehdä toiset sarjat päälle. Pitää siis alkaa tekemään tätä useammin.
Päivällä näin sitten Kataa keskustassa. Oli ihanaa taas vähään aikaan päästä tyttöjen juttuja puhumaan. Tosiaan päivän aikana alkoi tuntua hieman heikolta ja kummalta. Kotiin päästyäni kurkku oli tukossa ja ei meinannu pysyä pystyssä. Kuumemittari ilmoitti, että paska on osumassa tuulettimeen ( näin kauniisti sanottuna ). Keskiviikko meni sitten koko päivän peiton alla sohvalla, leffojen parissa. Vitamiinit ovat aina parhaita kavereita kipeänä. Torstai aamuna oli jo parempi olo jo kiitos siitä sillä kolmen aikoihin oli Ilarin vala Olympiastadionilla. Hienoksihan ne oli yrittäny sen tehdä mutta aika orpoa se oli, että stadionista ei ollut edes 1/5 täynnä :S
Nyt istun sitten kotona sohvalla ja odottelen kultaa kotiin. Tosiaan se kävi täällä jo mutta lähti intti kavereiden kanssa ulos. Huomenna on luvassa Porvoon reissu! Siellä olisi rapujuhlat! Oon niin innoissani, että pääsen kaveriporukan rapujuhliin! Viimeksi 2 vuotta sitten ne järjestettiin ja se oli niin huono päivä mulle. Tällöin olin aamulla ajanut inssin (läpi, hyvä minä) jonka jälkeen menin aamuvuoroon terassille töihin. Töistä pääsin viiden aikoihin josta menin suoraan rapujuhliin moikkaamaan ihmisiä muutamaksi tunniksi ja sitten lähdin ilta/yö-vuoroon baariin. Oi oi kun olinkaan silloin ahkera!
Noh mutta siirrytään kuviin ja jätetään turhat lätinät minimiin.



 Ennen salia, mun erittäin puhtaan meikkipeilin kautta. Ilman silmämeikkiä, oonpas alasti.

 Mun mahtavat proteiini pistelöt! Ensimmäisessä on vaan mansikan makuista diet mix:iä ja vettä, yllättävän hyvää! Toisessa on sitten diet mix:iä, pakaste mansikoita, pakaste mustikoita ja loraus maitoa.

 Salilla kaikessa hiljaisuudessa. Mun lisäksi paikalla oli 1 ihminen. Aivan mahtavaa!


Siinä se kulta sitten tepasteli. Kloonien meri, tunnistin sen kylläkin, josta olin ylpeä. En sen takia, että tunnen kullan naaman vaan koska näkö on niin hyvä, että näin sen! Toivotaan, että pysyy simmut vielä pitkään näin hyvässä kunnossa.


Huomaako, että töissä on tylsää? Eikö? No seuraavassa kuvassa viimeistään.

Olin tosiaan jonotuksessa ilmoittaakeni, että postit yhdelle yritykselle oli saapuneet aulaan. Istuin toi puhelin korvalla miltein 30 min. Jonka aikana leikin Mac:in hienoilla kuva manipulaatioilla.

Se siitä tällä kertaa. Koetan parhaani mukaan saada kuvia rapujuhlissa otettua! Laitan sitten tänne.
Joten see you soon.

- Nora

Ei kommentteja: