tiistai 10. heinäkuuta 2012

"Instagram"

Tässä muutamia "instagram" kuvia. Eli osa näistä ei edes ole päässyt sinne asti jonka vuoksi ne näyttävät niin tönkön harmailta.

 
Tässä mun mahtavasta työasusta kuva. Normaalisti asuun kuuluu myös koron mutta päätin olla laiska tona päivänä.
 
 


 
 Tässä kuvassa näkyy se mitä mä duunissa nään, inspiroivaa, eikö?

                  
     Sitten vielä mun kaljusta kullasta kuva tähän loppuun ja muutama sana.
Ilari tosiaan lähti inttiin maanantaina. En odottanut ollenkaan, että tämä ikävän määrä olisi näin suuri! Oon aina osannu olla itsenäinen ja tämän vuoksi tämä ikävä juttu on mulle uutta. Tajusin myös sellasen pikkuseikan, että muutettiin tosiaan Ilarin kanssa yhteen tässä keväällä joka oli samalla omilleen muuttamista. Nyt kun olen täällä asunnossa suurimman osan viikosta yksin niin joudun opettelemaan uudelleen asioiden tekemistä yksin. Myös sellaiset asiat kuin seura joka ilta oli asia jota en läheskään tarpeeksi osannut arvostaa ennen inttiä. Tiedän kuitenkin, että totun tähän mutta on erittäin hämmentävää löytää itsestään aivan uusia piirteitä! Minähän en ole mikään toivoton romantikko enkä lässytyksen ystävä ole oikeen koskaan ollut, mutta silti nyt jo toisen päivän kohdalla yksin huomaan suunnittelevani kaiken maailman lässyn lässyn äklöäklö rakkaus vastaanottoa Ilarille kun se tulee kotiin. Ehkä se on vain hyvä asia. Tai onhan se. Tätä se ehkä sitten tarkoittaa mun ihmiset sanoo, että intti kasvattaa parisuhdetta!
Ei mulla sitten tälläkertaa muuta. Tässä nyt on puoli vuotta inttileskinä olemista, joten todennäkoisesti saatte tänne tapahtumaraportteja ajan kulusta!

¤ Nora

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

missä oot töissä? :)

Nora kirjoitti...

Mä oon aula vartijana yhessa rakennuksessa sörkässä, siin rakennuksessa on nii montaa eri yritystä, että sillä ei oo nimeä :D
Aulavartija kuulostaa siltä et seison jossain ja vahdin mut oon enemmänki respan työntekijä/vahtimestari :D