tiistai 10. heinäkuuta 2012

Mökille 2012




Täällä ollaan taas. Elävien kirjoissa. Kesäduunista on nyt pikkuhiljaa alkanut muotoutumaan rutiininomaista, en sitten tiedä onko se hyvä asia. Tässä tulee teille kuitenkin nyt toissa viikonlopulta muutamia kuvia. Mentiin tyttöporukalla Tiinan mökille Kouvolan holleille. Noin 2 vuotta sitten oltiin siellä viimeksi joten jonkunmoista nostalgiaa oli havaittavissa. Itse matkustin Helsingistä Kouvolaan ensin junalla, josta tytöt tuli ottamaan mut kyytiin. Suunnattiin Kouvolan Prismaan, jossa vierähti yli tunti mukavasti. Mökillä oltiin vain yksi yö joka hieman jäi harmittamaan koska oli niin hauskaa. Ensi kerralla sitten!

 
 Tässä ihana Tiina, joka kutsui meidät ihanalle mökilleen.

 Mä en tosiaan tiiä mitä tässä teen mutta tyylikkäältähän toi näyttää!

 Ihana Sandra, jonka hymy on sivultakin niin kaunis, että alkaa vituttamaan.

 Johanna, ihana ku se tuli takas miltein vuoden Australian matkalta, ehti tulla jo ikävä : (


 Saunottiin, käytiin uimassa ja lilluttiin ihanan kuumassa paljussa <3

 Tämä on niin täydellinen tilannekuva koska Sandra (harmaa pipo) on juuri laittamassa tupakan tumppiaan Katan (blondi paljun vasemmassa reunassa) miltein täyteen siideriin. (Näin tosiaan tapahtui Katalle myös juhannuksena, huono onni tytöllä) Kuvassa näkyy myös Johanna (suoraan edessä) Tiina (takana kuikuilemassa) ja Tanja (paljun oikeassa reunassa) 




 Sanda ei tainnu tykätä tosta alkometrin tuloksesta...


Tälläviikolla on ollu todella yksinäistä johtuen tottakai siitä, että mun kultani lähti inttii. Mutta siitä lisää seuraavassa postauksessa (tänään tai huomenna). Tässä kuitenkin asukuva tältäpäivältä. Koska mulla ei ole kameralle jalkaa eikä kuvaajaa niin peili on ystävä, pahoittelut.



Viimeinen kuva on vielä meistä tytöistä <3 Noi naiset teki mun lukion oppitunneista kestettäviä ja muutenkin siitä ajasta (Taru kulta auttoi myös, mutta on mua vanhempi ja kävi eri koulun).
Nyt varsinkin kun olen täällä Helsingissä ja mun kulta ei ole vieressä niin ikävä myös tyttöjä kohtaan kasvaa.

¤ Nora

Ei kommentteja: