torstai 18. helmikuuta 2010

It seem's like

Noooh, onhan siitä nyt taas kulunut aika kivan mittainen aika kun viimeksi tänne kirjotin, mutta H-hetki on kokoajan kolkutellut ovella ja nyt se alkaa olla jo eteisen puolella. On ollu tosi kiireinen alku viikko ja mukava myös.

Kuitenkin ennenkuin purkaudun tänne paniikistani kerron viimeviikonlopun juhlimisesta.

 

Oltiin siis Janikalla juhlistamassa hänen syntymäpäiviään. Janika täyttä pyöreät 18 vuotta ja ilta ole alkoholin täyteinen. Teemana näissä pippaloissa oli Leffat. Itse vetäisin puvuntakin päälle, liiskasin lätsän päähän ja asetin Karon lasit silmille = Blues Brothers. Ilta oli siisti mutta kuva materiaalia siitä ei vain valitettavasti mulla nyt ole. 

Oltiin äidin kanssa Helsingissä tossa jokunen aika sitten ja sieltä mukaan kaappasin mun uudet rakkaus korvikset, ne on täydellisen isot ja muutenkin just sopivat.

 
Tässä on mun maanantaipäivän asu kun oltiin salissa treenaamassa meidän Wanhojentanssien oma tanssia.

Oli tosi hauskaa. Vaikka vähän stressi tuli jo mulle ja Karolle, että ehtiiköhän jengi tän tanssin opetella niin oon tosi ylpee kaikista. H-hetki kuitenkin lähestyy!

 
 
Tänään aamulla koulussa oli sitten abi-päivä. Katottiin Abi show joka ei ollu yhtään paha. Edellisvuoden abi show ehkä kusi jonkun verran ja siihen verrattuna tämä oli hyvä. Nauroin paljon ja eikös se olekkin hyvä merkki.

Mentiin abi shown jälkeen Johkun kaa kaupunkiin ja ostettiin hieman lisää tavaraa perjantaita varten. Siis kaikille jotka eivät vielä tiedä niin perjantaina on Wanhojen Bileet Kulloossa. Käytiin porukalla siellä tarkistamassa paikat ja jo aloittamassa koristelu eilen. Musiikit testattiin ja kuulostaa perkeleen hyvältä!

 
Nyt on sitten vuorossa Wanhojen tanssit. Elikkä kello on 13.58 mulla on vielä pyyhe päässä ja menen kohta hiukset kuivattamaan. Mut tulee jonkin ajan päästä tänne joku meikkaamaan ja odotan innolla iltaa. Lyön vain vetoa, että mokaan puhumisen jotenkin jollain tavalla. Saa nähdä. Toivottakaa mulle onnea.
  ¤ Nora

Ei kommentteja: