perjantai 1. tammikuuta 2010

I see you in my dreams

All the party peolpe, are you listening?
Elikkä UV. Miltäs tuntuu kun on vuosi 2010, mun mielestä se on aika hienoo. Mulla on sellanen kutina korvassa, että tästä vuodesta tulee hieno vuos, Tanja sano eilen Karolla, että tää olis sen vuos, noh musta tuntuu, että tää on meidän kaikkien vuosi. Nimittäin kaikki ihanat -92 syntyneet, nyt on se vuosi jota ollaan odotettu me täytetään 18.


Onhan kaikki tehny jo lupaukset? Kertokaas ihmeessä jos on jotain hyviä.
Mutta siirrytään asiaan, eli tässä tulee muutama kuva eileseltä. 31.12.2009


 Oltiin alkuilta Karolla alottelemassa, syötiin hyvää safkaa ja pidettiin hauskaa.

 
Mun asuun kuuluin Seppälästä ostettu musta pitkä paita (jossa katjuja) jonka olin survonut äidin vaatekaapista löydettyyn korkeavyötäröiseen blig hameeseen. Takkina mulla oli äidin vanha merimies takki (jossa olkatoppaukset <3)
 
 Ryhmäkuvassa vasemmalta : Minä, Karo, Tiina, Tanja, Nella ja Kata <3
 
 Minä ja Johanna

 
Tässä on sitten krapulapäivän asu. Mentiin pienellä tyttöporukalla karolle katsomaan leffaa.
Vyö : Kirppis
Housut: Jim&Jill
Paita: H&M
Liivi: H&M

Eitäs tässä taida sitten tältä illalata olla mitään muuta <3
Toivottavasti kaikille oli hauska Uus vuos! Kertokaa jos tapahtui jotain mitä mun pitäisi tietää, tunnetusti olen kuin sieni jos juoruista puhutaan ; )

See you <3

Ei kommentteja: