tiistai 19. tammikuuta 2010

He got me singing

Taas olen hieman laiminlyönyt tänne kirjoittamista.
Noh tunnetusti juoksentelen kokoajan jokapaikassa ja laitan nokkaani joka asiaan, eli sinänsä ei ihme, että välillä vähän kiirus tulee.
Viime viikko oli koulussa ihan mukava. Stressasin vain tosi paljon uusintakoetta. Sain sen kumminkin torstaina tehtyä, nipin ja napin... saa nähdä mikä numero siitäkin sitten tulee.
Viikonloppuna perjantaina siirryttiin Tiinalle viettämään iltaa. Oli mukavaa taas päästä vähän revittelemään ja pitämään hauskaa.

Laitan tähän myös muutaman kuvan alle illasta :


 Minä & Nella. Mulla on kyllä yllättävän useasti soossi kuvissa huulet tolleen tyrkyllä...



Ihanat Tanja ja Nella


 Linssilude.



Kata & minä



Sitten 2 asu kuvaa. Ensimmäinen on sieltä perjantaina pippaloista. Mulla on Lindex Legginsit ( laitan niistä parempaa kuvaa kun ehdin), H&M:n napillinen neulatakki väärinpäin.




Muutama päivä ennen bileita otettu päivän asu kuva. Kuvassa H&M:n t-paita, Gina Tricot:in Farkku takki ja Kappahl:in ihanat valkoset polvi-villasukat <3 ps. Anteeksi kuvan hanurinen laatu ja puutapäin mennyt tarkennus.

Tää oli nopea postaus sillä ei mulla taida olla muuta !
Yritän otella paljon kuvia ja pitäis sen Nellan kanssakin mennä uudelleen kuvaamaan tässä joku päivä. Haluisin vähän tosta talvi maisemasta kuvia.

But, See you soon
   ¤ Nora

Ei kommentteja: