keskiviikko 16. joulukuuta 2009

Say that you need me


  Käytiin tiistaina Katan kanssa Helsingissä vähän joululahjoja ostamassa. Löysin melkeen kaiken etsimäni.
Valitettavasti en voi ostoksista kuvia laittaa koska joku niiden saaja saattaisi lukemalla mun blogia spotata oman lahjansa ja haluan, että mun antamat lahjat ovat yllätyksiä.

Tänä vuonna mä en kyllä ostanu muille kuin äidille lahjan. Isä varmaan haluis kanssa jotain, pitääpi keskustella hänen paremman puoliskonsa kanssa.
Loppusuora häämöttää jo. Tänään on keskiviikko ja huomenna siis torstai. Huomiseks mun ohjelmassa ei oikeen taida vielä olla mitään mutta perjantaina meillä on melkeen normaali koulupäivä, sen jälkeen illalla alkaa Joulutanssiaiset koulun salissa. Lauantaina on joulujuhla ja tanssiesitykset grandissa, sunnuntaina myös tanssia, saa nähdä miten nekin menee.

Mä en oikeestaan oo mikään jouluihminen mutta tää hälinä on kyll mun makuun. En tiedä mikä siinä on mutta on ihanaa olla tupaten täynnä olevassa ostoskeskuksessa ja pujotella stressaavien ihmisten väleistä. Kuulostaa jotenkin siltä, että olisin vahingoniloinen siitä, että toiset stressaa mutta asia ei ole näin. On vaan vaikea selittää. Ehkä te tajusitte. : )
Oikeen edustava ilme. Pidettiin pieni "raittiin" ilman breikki Foorumin katolla.
Kata
Gina Tricotin pukukopissa otettu asu kuva.
JC:n musta napillinen neule.
Monkin korkeavyötäröinen hame
Kirpparilta ostetut ruskeat mokka bootsit.

Eipä mulla tässä taida tälläkertaa olla muuta.
            Hyvää ja mukavaa joulunodotusta kaikille <3

Ei kommentteja: