lauantai 19. joulukuuta 2009

Make it your own

Nyt tulee kuvina viime perjantain ja tämän päivän tapahtumia!!


Elikkä meillä oli perjantaina meidän koululla Joulutanssiaiset! Teemana oli isoäidin pikkujoulut. Mä olin kuullemma se isoäiti?  Mulla oli päällä H&M laskostettu korkea hame, Lindexin läpinäkyvä kuviollinen paita ja H&M:n musta liivi. Kengät kirpparilta ja korut äidiltä.
 
 Puoli kuudelta laitettiin festi käyntiin.
 
Prillit mulla oli tottakai myös päällä. 
 
 Porukka oikeasti innostui tanssimaan. Joka oli mukava yllätys. Tunnelma oli melko sama kuin sukkadiskoissa mutta silti oli mukavaa. Kuvassa keskellä Fanny.
 
 Koulumme opettajat kuten myös rehtori (kuvassa) innostuivat myös tanssimaan battle ringissä.
 
 Sitten oli vuorossa jätti-twister kisa jonka minä ja Kassu juonsimme.
 
 Tässä pitkän kilpailun 2 voittajaa! Voittivat 10 e lahjakortit filmtowniin....jos nyt oikein muistan tai biorexiin tai makuuniin .... :D
 
 Illan bändinä oli Jane From Jermaine. Jätkät ja Allu veti hyvän keikan vaikka vahvarit ja näemmä useat muutkin asiat kusivat.
 
 YMCA sai porukan lavalle ja tanssimaan.



Lauantaina meillä oli koulun oma joulujuhla edessä. Ehdittiin Katan kanssa ollu juhlissa n. 30 min ja siirryttiin sieltä suoraan Grandiin jossa oli porvoon tanssikoulun joulu näytöksiä. Tämän vuoden teemana on valo.

 
 Pukuhuoneissa oli täyttä mutta hyvin me mahduttiin. Kuvassa Karo!
 
Olin suht tyytyväinen esityksiin.Tänään oli vaan 1 näytös jossa kuitenkin tanssin 2 kertaa. Mulla oli Popping ja Street jotka piti vetästä. Ei ihan nappiin menny mutta It's all good! Huomenna tanssiminen jatkuu sillä 14.30 pitää viimeistään olla grandissa. Klo 15.00 alkaa ensimmäinen näytös ja klo 18.00 toinen, eli luvassa tanssin täydentämä päivä. Saa nähdä miten selvitään.

Ei tunnu ollenkaan siltä, että olis joululoma alkanu. Varmaan sitten huomenna vikan esityksen jälkeen tajuaa vasta, että perhana nyt on sitten loma edessä eikä tarvitse enään vähään aikaan herätä aikasin. Oi, ajatuskin tosta kuulostaa ihanalta. Kello on nyt puoli 9. En tiedä oonko enään tänään liikkumassa. Jos joku uljas ihanuus tulis mut autolla hakemaan niin voishan sitä jossain pyörähtää! Saa nähdä.
See you soon! Kerron myöhemmin sitten miten 2 viimeistä näytöstä meni ja miltä tuntui kun loma alkoi.

Bye loves <3

Ei kommentteja: