tiistai 8. syyskuuta 2009

This time baby

Nyt oon taas takasin koulussa ja silleen tuntuu ihan siistiltä. Suunnitellaan vanhojen risteilyä, tansseja ja bileitä ja on mukavaa kun on jotain tekemistä. Harmittää vaan tosiaan koska olin just kipeenä niin en voi kuluttaa näitä tyhjänpantti iltoja vaikka salilla koska en uskalla heti alkaa treenaamaan hikihatussa ( vaikka se oli suunnitelma mutta kipeys pilasi mun suunnitelmat ). Lääkäri soitti eilen eikä kuullema kukaan tiedä mikä mulla oli. Se ehdotti silloin viimeviikolla vastaanotolla keuhko klamydiaa ja tänään opettaja kysyi oliko minulla jänis rutto. Joka fiksu on taas keksiny hyviä nimiä sairauksille. Mulla ei varmaankaan ollut kumpaakaan. Olen asiasta melkoisen varma, kyllä.

Tuntuu tyhjältä vain istua kotona. Jos jollain on mulle tekemistä. Sittä vaan, kertokaa! Viimeviikon jo makasin sohvalla nyt en tahtois taas tehdä samaa.

Päätettiin äidin kanssa, että mennään ens viikolla Duck´s Tattoo:siin varaamaan mulle aika. Jännittää ehkä vähän koska mun ensimmäinen tatuointi ( eli siin pieni aurinko ranteessa ) oli aika minimaalinen. Nyt oon laittamassa aika kivan kokosen likkun alavatsaan. joko 2 tai yksi iso. Kyseessä ei siis ole alla oleva värikäs papekoija vaan kolibrin tyylinen sekoitus. Värin haluan silti kuvaan koska väri piristää elämää. Isä lupas muutaman viikon päästä varata mulle ja Johkulle hotellin sinne maltalle. Toivotaan, että se tyttö saa duunia jotta päästään kesällä viettämään ikimuistoinen viikko maltalla. Siitä tulis mun ensimmäinen loma 18-vuotiaana. Ja muutenkin odotan sitä niin paljon!

Eipäs tässä sitten muuta. Kuulemisiin!



1 kommentti:

Sandra kirjoitti...

haha! vitsi mä en ollu tajunnu et sullaki on blogi! vähän siistii =)