tiistai 15. syyskuuta 2009

It's magical

Elikkä käytiin tossa lauantaina Nellan kanssa vähän kuvaamassa. Kata oli kanssa mukana mutta koska jostain syystä mun kuvanmuokkaus ohjelma ei suostu aukeemaan en laita Katasta kuvia ( Nellan kuvat siis muokkasin jo sunnuntaina, ja silloin ohjelma toimi täydellisesti, joku on siis käynyt näpelöimässä mun konetta).
(Pyydän syvästi anteeksi toisen kuvan selkärankaa karmivan huonosta tarkennuksesta. Olisin tehnyt uuden version jos se ohjelma olis toiminu)
Nellasta on helppo ottaa kuvia ja se tyttö osaa kyllä näyttää hyvältä!
Kuva session jälkeen mentiin Old Town:iin istuskelemaan. Ei me sitten mitään keksitty ja ilta loppui vähän lyhyeen. Toivotaan, että tänä viikonloppuna tapahtuis jotain.



Meillä oli tänään vanhojen toimikunnan kokous. Olen siis kaiketi juontamassa tapahtumaa, ( vanhojen tansseja ) saa nähdä miten se menee. Mun äiti oli ihan messissä ideassa, että hommaisin frakin ja kunnon silinterin juonto asuks ja mun mielestä se olis ihan piristävää! Tai sitten vaan jotain muuta kivaa. Mut en todellakaan oo hommaamassa mitään kaameeta tyllihametta. Not my style.
Pitää nyt vielä katsoa. Ehkä mä keksin jotain.
Jos jollain on ehdotuksia niin siitä vaan, kertokaa mulle. Huonoja ideoita ei oo olemassakaan.

Mentiin tänään koulun jälkeen äidin kanssa sitten sinne Duck's tattoossiin. Sain ajan joulukuulle joka kertoo jo jotain paikan tasosta. Palvelu oli aivan mahtavaa ja tuli todella vapaa ja kotoisa olo liikkeessä.
Suosittelen, että jos tatuoinnin laittaa niin se on paikka.
Hintava siitä kyllä tulee mutta olen valmis. Ja lahjahan se kumminkin on, ettei omasta pussista reijän läpi tarviste kolikoita etsiä.
Odotan niin innolla. Jartsa oli mukava ja lupas tehdä piirrellä mun kuvaan lisää kaikkea hienoa ja sen ehdotukset oli ihan mahtavia. Tuun varmasti olemaan tyytyväinen.
Ostin itäkeskuksesta Stockmannilta ihanat sukkahousut ne on edestä harmaat ja takaa mustat. I like it.

Eipäs tässä taida sitten olla muuta tämän päivän osalta.

Ei kommentteja: