lauantai 26. syyskuuta 2009

I'll be

Pitäs päästä taas tässä joku päivä kuvailemaan. Turhan useesti menee siihen, että mä kuvaan :D
Tai sit on kanssa se mahdollisuus, että oon liian kriittinen muiden ottamista kuvista joissa mä oon...
Ei voi tietää.

Jos joku haluaa tulla mun kanssa kuvailemaan niin nimeä vaan alle niin sovitaan päivämäärä!!

Ilmoittakaa ihmeessä. Nyt tällähetkellä oon kuitenkin kipeenä mutta esim ens viikon torstai tai ens viikonloppu on hyvää ja mahtavaa aikaa.

Kohta mä oon jo 18. Sit kaikki kuolee ku Nora saa laillisesti ajaa autoa ja ryypäytä.Ketkä haluu 18.7 tulla kantamaan mua keskiyöllä baarista ulos?
Ai ei vapaaehtoisia. No se ei ole yllätys ;D

Vaikka oon viel tavallaan kipeenä, haluisin silti liikkuu. Ei mull oo enään kuumetta eikä kurkkukaa oo niin kipee. Eilisen kuume vaan valuu otsalla pois. Et perjaattees olen terve... oon vaan inhottava kun oon vellonu samssa huoneessa liian monta tuntia.
Asiat kääntyy vielä paremmin päin!

Ei kommentteja: