sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

So live your life

On se rankkaa kun koulua käy ja toi kamera painaa sen verran paljon, etten sitä joka paikkaan jaksa olla kantamassa.
Nyt kuitenkin yritän aloittaa skarppaamisen tän kirjottamisen ja kuvaamisen suhteen koska säät alkavat lämmetä. Ihaninpia hetkiä tässä loppu talvessa tai voinko jopa sanoa takatalvessa ovat ne kun istuu terassilla tupakalla auringon paisteessa kuulee linnun ääniä ja tip tip tip kun lunta sulaa ja putoaa maahan.
Alkaa kohta olla tämä jakso koulussa lopuillaan ja pääsiäisloma häämöttää mukavasti jo muutaman päivän päässä.

Viikonloput viikonloppuni oon viettäny samoissa merkeissä kun ne yleensä vietän. Edellisenä viikonloppuna juhlittiin Tonyn synttäreitä. Herra täytti 18 ja oltiin niillä kämpillä hieman juhlistamassa hänen kunniakseen.

Tony

Minä ja Kata

Nyt tänä viikonloppuna oli sitten luvassa Miro. Johannalla perjantaina sitten nautittiin toistemme seurasta ja otettiin muutama kuva.
Miro

Mulle oli päällä Nellan biker takki ( jollasen harkitsin itsekkin ostaa, siis samanlaisen ) Ja katan kauluspaita.

Make, Niko ja minä. 

Onneksi ensviikon koulu koostuu vain 3 päivästä ja sen jälkeen on melko mitkä pääsiäisloma aikaa hengittää taas hieman. 
btw. Mulla on keskiviikkona mun ensimmäinen ajotunti. Siitä tulee varmasti melko mielenkiintoista Thank God se on kuitenkin vaan jossain parkkipaikalla mutta saatan seuraavalla ajotunnilla ( eli torstaina ) joutua jo liikkumaan parkkipaikalta, epäilen kuitenkin, että mun taidot olis vielä niin hyvät. Saapi sitten nähdä!
Have a nice Sunday
 ¤ Nora

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

milloin sulla on syndet?

Nora kirjoitti...

Tässä todella lähiaikoina :DD