lauantai 12. toukokuuta 2012

It's been a long time

Tässä ei edes puhuta enään pienestä tauosta vaan suurehkosta lomasta! Koetan parhaani mukaan aloittaa tän päivittelyn uudelleen.
Elikkä UPDATE:
Olen muuttanut helsinkiin koulun perässä. Asutaan täällä kalliossa Ilarin kanssa ihanassa ja kauniissa yksiössä, joka on todella lähellä hakaniemeä. Kämppä on kallis, mutta sijainnista on maksettava. Hakaniemen metroon pääsee miltein alakerrasta ja LadyLinekin on minuutin kävelymatkan päässä.
Tämä koulu, jonne ihmeen kaupalla pääsin sisään, on Haaga-Helian ammattikorkeakoulu. Linjana on Johdon assistentti ja kielten koulutusohjelma. Aloitin tammikuun 12 päivä, joten olen jo pian yhden lukukauden ehtinyt opiskella. Ensiviikon keskiviikkona on viimeinen koulupäivä, jonka jälkeen alkaa loma. Assari linja on ollu minulle todella mielekästä. Vaikkakin aika-ajoin rankkaa ja pilkun viilaamista. Olen tutustunut useisiin hienoihin ihmisiin ja muutenkin alkanu kotiutumaan tänne Helsinkiin.
Olenhan mä pienestä asti sanonu, että tänne muutan ja nyt vihdoin se on toteutunut. Ikävä mulla on Porvoon kavereita, mutta eihän ne minnekkään ole kuollu, siellä ne on, välimatka vaan tuntuu pidemmältä kuin se oikeasti on.
Kesäksi hommasin itselleni työnkin! Rupeen aula vartijaksi ISS:n leipiin. Joka, ainakin omasta mielestäni, tuntuu juuri sopivalta. Pääsääntöisesti maanantaista perjantaihin ja kahdeksasta neljään, joka on juuri sitä mitä halusinkin. Viimeiset 3 vuotta terassilla, jossa työvuorot meni vähän miten meni.

En pahemmin ole ehtinyt kuvailemaan muutakuin muutamie räpsinyt täällä kämpillä.
Lopuksi pyydän myös anteeksi tätä suomenkieltäni. Ajatukset ovat edessä pyörivässä True Bloodissa ja viikonlopussa. Koetan ensi postaukseen parantaa tapojani!
Loppuun muutamia kuvia. Löysin uuden efektin kuvamuokkauksessa ja taisin vähän innostua.




 Tupareista pojista kuva. Vasemmalla Niko,Aleksi,Hannu ja Ville
 Niko,Ville ja Minä





Gracias
    ¤ Nora

Ei kommentteja: