perjantai 6. marraskuuta 2009

You'll be fine, it takes time

  En ole taas vähään aikaan mitään tänne postaillu. Oon koko viikon vaan juossu ympäriinsä.
Meillä oli Katan kanssa tälle viikolle ilmanen vieroilu viikko LadyLine:n joten siellä on kulunut maanantai,tiistai,torstai ja varmaan kuluu tuleva sunnuntaikin.
Maanantaina mulla oli myös Nuvan kokous jonne juoksin hikihatussa salitreenin jälkeen.
Tiistaina taas meillä oli koulussa koulukuvaus. Olin yhteensä 5 kuvassa mukana. Kun ne tulee postissa ( tai ne jotka tulevat ) niin laitan tänne kopiot.
Torstaina taas oli mulla vuorossa Englannin uusintakoe. Meni ihan kiitettävän hyvin, olen tyytyväinen.
Tänään elikkä perjantaina oli koulun jälkeen sitten vanhojen toimikunnan kokous, siellä kipaisin ja neljältä pörhälsin harkkoihin. Myöhemmin illalla mentiin sitten porukalla Nikolle katsomaan leffaa. Noh eihän siitä oikeen mitään tullu kun puolet porukasta vaan ravas taloa ympäri.
Sain hieman ysin jälkeen sitten kyydin kotiin Janinan siskolta.Surullista olla perjantai iltana kotona jo reilusti ennen kymmentä mutta minkäs sille mahtaa.
Toisaalta onhan minulla huomenna melko aikanen herätys. Huomenna on Porvoossa Bändimestaruus kisat Grandissa. Ne alkaa kello 12.00 ja sinne pitää mennä joskus 10 aikoihin jo hieman auttelemaan. Oon siellä ns. "duunissa" sitten kahteen asti ja kolmelta mulla alkaa harkat joiden jälkeen meen varmaan vielä takasin grandiin ottelemaan kuvia.

Tässä on muutamia kuvia.
 

 

  Oma huone. Hieman ehkä pommin jäljiltä mutta se on korjattavissa.

 

Siinä on osa mun dvd:stä.

Mun kaverikuvat. Oon kolmannesta luokasta lähtien ottanu joka vuosi kaverikuvan. (Myös tänä vuonna)

Viimeviikolla sunnuntaina rossossa.

Ei mulla varmaan muuta. Koitan taas tulla tänne kertomaan kuulumisiani mahdollisimman nopeasti.

Ei kommentteja: